SUPRISE!
2012-07-06 / 00:13:32 /

Funderar på att ta upp bloggandet, lite då och då iaf. Mest för att det är kul att ha å läsa när man blir äldre :)
 
Har jobbat hela veckan men idag var jag ledig. Tänkte ligga och steka hela dagen idag men solen ville ju så klart inte visa sig. Åkte till Stinsen med pappa istället och shoppade lite, trots att jag lever på en tight budget nu när det ska sparas haha! Blev ett par silvershorts, en kjol, svarta linnen, ett halsband och en ring. Sen blev det thaimat och sushi.
 
Imorgon jobbar jag 11-20 och jag längtar så tills på lördag då det blir megautgång. Inte varit ute på sååå länge för det har varit summer burst, midsommar och massa annat. Förövrigt var både summer burst och midsommarafton sjuk jävla bra, vill göra det igen.
 
Olivia och jag tog med oss lunchen upp på taket igår. Vårat nya favoritställe!
 
 
Han sola lite igår efter jobbet :)
 
 
 
Fyndade shorts idag!
 
 
 
 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: