Dags att sova!
2010-03-27 / 01:09:29 / Allmänt

Snart måste jag gå och lägga mig för i morgon ska jag upp tidigt och träna med Angela. Var jätte längesen jag tränade så det känns skönt att komma igång igen.
Satt ju barnvakt ikväll och det gick jätte bra. Vi åt popcorn och kollade på barnprogram sen gick dem och lade sig. Jag tittade då på Let's dance finalen och sen på en film. Vid halv tolv gick jag hem, några hundralappar rikare. Städade hos min moster i förmiddags också så jag har fått ihop lite pengar idag, najs. Dem ska jag spara till min och Annas eventuella resa i sommar och till fickpengar i Turkiet och Polen.
Nu ska jag sova! Kanske ligga lite på spikmattan innan;) jag somnar så himla fort då.

"Lillfredag"
2010-03-25 / 19:39:02 / Allmänt

Känner mig hängig och trött i huvudet, hoppas jag inte blir sjuk. Kanske att lite våfflor hjälper som jag och mamma ska äta nu hjälper. Det är ju faktiskt våffeldagen idag tror jag:P Varför firar man egentligen något sånt? Bara butikerna som tjänar på det.
I morgon är jag ledig och det ska blir riktigt skönt med lång helg. Ska ändå upp ganska tidigt i morgon och städa hos min moster och sen på kvällen ska jag sitta barnvakt.

Ikväll ska jag gråta!
2010-03-10 / 19:31:04 / Allmänt

Jag orkar inte mer! Skolan tar livet av mig, allvarligt talat. Jag har seriöst inget liv nu för det ända jag gör är att plugga känns det som. Jag hinner inte träffa någon och jag hinner inte träna. Vi har hur många stora prov som helst framför oss så jag får väll leva utan ett liv ett tag framöver.
Fick låna en film av min granne som hon hade lånat, "Allt för min syster" heter den och den ska jag se ikväll för att den ska lämnas tillbaks i morgon. Den ska tydligen vara väldigt sorlig så det kommer nog fällas några tårar ikväll.

Lördags!
2010-03-07 / 19:40:53 / Allmänt

New moon var sååååå bra, mycket bättre än vad jag trodde. Den var också mycket bättre än Twilight för den här var mer spännande. Man ville aldrig att filmen skulle ta slut även fast den var över 2 timmar. Efter bion åkte vi hem till Beck där vi skulle ha bakat men det blev ingen bakning utan vi köpte färdig rabarberpaj och kladdkaka istället, haha. Vid åtta åkte jag och Anna in till stan för att äta. Vi kände för att ära på något nytt ställe så vi gick av vid Rådhuset där vi typ aldrig har varit och gick runt där tills vi hittade en jätte mysig pizzeria med jätte god mat. När vi var klara där så åkte vi till Medis till någon fest som Sebbes kompis hade. Det var trevligt och vi hade roligt men det var inget speciellt.
Idag har jag varit och hjälpt till på Miltons 7års kalas i Örhallen som han hade för sina kompisar. Jag var ganska trött när jag kom därifrån, haha. Nu har jag precis delat klar min reklam och ska snart äta. Måste hinna plugga lite också. I morgon börjar ju skolan;( ;( Jag är inte taggad men man får tänkta positivt; bara 4veckor kvar till påsklovet, ingenting ju egentligen.

New moon!
2010-03-06 / 10:14:40 / Allmänt

Bråttom, bråttom! Nu ska jag snart iväg och se New moon, gud vad kul. Jag har inga förväntingar på filmen för jag vill inte bli besviken. Har dock hört att Twilight är halft dåligt i jämförelse med den här!
Sen vill jag bara säga välkommen hem till Beck och Jacob:D Dem,Angela och Alex ska komma hit och baka sen, eller om vi går till Beck. Får se om jag får med mig Anna också!

Snart slut på lovet!
2010-03-05 / 17:57:09 / Allmänt

Jaha! Då var lovet snart slut. Bara en helg kvar och man vet ju hur fort helgerna går. Nu sitter jag pch väntar på Oliver som ska komma hit för lite filmkväll. I morgon ska jag på bio med Anna och se New Moon!!!! Gud vad kul! Därför så vill jag se om Twilight filmen för att komma in i rätt stämning, haha, men det verkade Oliver inte så sugen på. Annars får jag väll se den när han har gått hem.

Fia med knuff!
2010-03-05 / 11:43:20 / Allmänt

Vi hade jätte roligt hemma hos Angela igår. Vi gjorde pasta och kycklingsallad till middag. Resten av kvällen satt vi och pratade, tittade lite på resor för vi vill åka utomlands på höstlovet, vi får se hur det blir med det, och spelade fia med knuff. Fia med knuff är verkligen skit roligt! Jag ska börja spela det mer ofta:)

Torsdag!
2010-03-04 / 14:01:18 / Allmänt

Tänkte gå ut på en långpromenad men ångrade mig och väljer att plugga istället. Har två prov nästa vecka och ett efter det tror jag. Kl fem ska jag hem till Angela. Hon jag och Sandra ska äta middag och kolla på film, mysigt:) Tar med mig kameran så jag ska försöka ta lite kort.

Mina nya jenas från Sundsvall!

Tisdag och onsdag!
2010-03-04 / 13:57:30 / Allmänt

I tisdags kom ju Milton hit och sov. Vi gjorde inget speciellt. I går så var vi på Cosmonova och såg en 3D film. Den handlade om några flugor som skulle åka upp i rymden, haha! Men den var faktiskt väldigt bra. Jag tyckte dock det var lite jobbigt med själva 3D grejen för jag fick ont i huvudet. Ja, den finns inte så mycket mer att säga om de här två dagarna så jag lägger upp lite bilder istället.

Alla blev så himla bra på bild, haha!

Hurtbulledag!
2010-03-02 / 16:46:16 / Allmänt

Idag har jag varit lite halvt hurtig av mig, haha! Jag har varit ute och gått med Nikita i en timme och tjugo minuter. Vi gick längs bälstaån och det var typ 4 personer ute där så det var jätte skönt.
Snart kommer Milton hit, han ska sova här. Vi ska äta pannkakor och baka och i morgon ska vi gå på cosmonova, det ska faktiskt bli kul.

Vi åt skitgod thaimat igår!

Torpshammar är bäst!
2010-03-02 / 16:42:37 / Allmänt

Torsdag: Hade sovmorgon för att vi inte hade någon idrott. Efter det hade vi bara två lektioner vilket var tur för annars hade jag varit tvungen att skolka från den sista för att hinna med bussen. När jag väl är på väg från skolan och kommit till Slussen så märker jag att jag inte har min mobil. Jag hade lagt den på mitt skåp och det är andra gången jag glömt den där. Så jag får helt enkelt vända med alla mina tunga väskor. Var på så himla dåligt humör men det vände efter att jag träffade Angela. Vi hann iaf med bussen och på bussen hamnade vi längst fram, jätte skönt. Vi skrattade oss igenom halva resan, åt och sov resten, haha! Jag vet seriöst inte vad som hände men vi fick sånna skrattutbrott och jag tror hela bussen störde sig efter ett tag.
Vi kom fram ca halv nio och Beck och Petra mötte oss vid bussen. Vi gick till internatet, hälsade på lite folk och åt varma mackor.

Fredag: Beck hade idrott på morgonen så jag och Angela vaknar och ser en gullig lapp. Vi käkar frukost och gör oss i ordning för att åka till Sudsvall. Det går inte så många tåg och vi hade inga busskort men efter mycket om och men så lyckades vi hitta ett tåg och så fick vi låna två busskort. Innan vi åkte till Sundsvall så gick vi tilll Coop för att handla lite mat. I Sundsvall han vi inte vara så länge men alla hittade ändå något att köpa, jag visar det jag köpte sen. Vi åkte hem efter ca 2 och 1/2 timme och käkade middag. Efter det så blev det fest, haha vad töntigt det lät, eller vad man nu kan kalla det. Jag och Angela hamnade bla helt själva i en lägenhet ett tag och stod och dansade, haha.

Lördag:
På lördagen tog vi det bara lugnt och det var riktigt skönt. Vi sov tills vi vaknade, gick upp och åt frukost, tog det lugnt på rummet, gick till coop för att handla mat, åkte longboard i korridoren, lagade mat (tacos!!!), hade biljard- och airhockey tunering, bakade kladdkaka och kokosbollar, satt och pratade några timmar sen fick stackars Angela, som förlorade tuneringen, diska och sen gick vi och la oss och pratade, jag och Angela tittade på datorn och fick värdens skrattattack så Beck och Jacob gick och la sig hos honom.

Söndag:
Vi vaknade och åt vår sista frukost, sorligt. Sen packade vi ihop det sista och gick till bussen. På bussen så sov jag och Angela nästan hela resan så det gick skit fort. Jag vet iaf att vi kommer tillbaks och jag hoppas att det blir riktigt snart!! Det har varit så himmla kul!

Sportlov!
2010-03-01 / 17:21:46 / Allmänt

Äntligen lov, så himla skönt! Idag var det tänkt att jag skulle provträna på Friskis med Anna men hon vaknade med halsont så vi ställde in det. Istället så slappade jag lite på morgonen och åkte sen och tränade med Angela. Något mer än de har jag inte gjort. Skönt att bara vara hemma.
Vi kom ju hem från Torpshammar igår och vi hade JÄTTE roligt där, verkligen! Jag vill bara tillbaks och det kändes sjukt tråkigt att vakna upp helt ensam i morse:( Gör ett eget Torpshammarinlägg, haha!